Mūsų įmonė aktyviai eksportuoja įvairius porolono ruošinius į užsienio šalis. Šiandien produkcija sėkmingai eksportuojama net į 24 šalis.


Grįžti

2015.04.02.

Rūbą keičianti „Vita Baltic International“: sėkmė lydi ja tikinčius

Sakoma, kad tik tobulėdamas gali judėti į priekį. Tai patvirtina ir jau daugiau nei penkiolika metų šviesesnę Alytaus rajono ateitį kuriančios porolono gamyklos „Vita Baltic International“ kolektyvas. Nuolat besikeičianti rinka skatina žengti koja kojon, todėl šiandien įmonės dėmesys nukreiptas ne tik į plėtrą, bet ir į atsinaujinimą – nuo prekinio ženklo, internetinės erdvės galimybių išnaudojimo iki naujų ambicingų ateities planų, grindžiamų sėkmės receptu, o svarbiausia – į siekį būti dar arčiau klientų. 

Ateities tikslas – elektroninė erdvė

Prekinio ženklo atnaujinimas dažnai siejamas su pasikeitimais įmonės viduje – pakitusia kolektyvo sudėtimi, iškristalizuotomis įmonės vertybėmis, tikslais ar planais. Klausiame, kokia gi „Vita Baltic International“ priežastis – kodėl savąjį rūbą ji keičia būtent 2015 metais? 

„Įmonės atsinaujinimas – nesustojantis procesas. Kaip žmogui reikia atnaujinti rūbus, batus, namų interjerą, gyvenamąją aplinką, valstybei – politikus, įstatymus, kelius, taip įmonėje nuolat atnaujiname įrenginius, darbo sąlygas žmonėms, santykius su klientais. Atėjo laikas atnaujinti pagrindinį Vita ženklą ir atributus šalia jo. Elektroninės erdvės galybė auga, joje plaukiojanti laisva informacija, kurią gali rasti bet kas, tampa vis svarbesnė, ir įmonės, einančios aktyviosios inovacijos keliu, privalo skirti dėmesį tam, kaip jos atrodo ir internetinėje erdvėje. Mūsų tikslas toks pats“, – pasakoja bendrovės generalinis direktorius Vladislavas Gunevičius. 

Anot jo, naujausios tendencijos tik patvirtina, kad B2B (Business-to-business) santykiai elektroninėje erdvėje tik spartėja ir glaustėja. „Vita Baltic International“ suaktyvino veiksmus šioje erdvėje, siekdama būti matomesnė, o svarbiausia – būti arčiau esamo ar būsimo kliento, kuriam paprasta suprasti ir patikėti įmonės galimybėmis.

„Elektroninė erdvė – tai pagalbinis įrankis žmonėms, kolektyvui, kuris dirba mūsų įmonėje, kuris komunikuoja su aplinkiniais, įskaitant ir internautus. Norime žmogiško bendravimo ir elektroninės erdvės sinergiją paversti nenugalimu įrankiu ateities tikslams realizuoti“, – norus vardija ilgametis sėkmės siekiančios įmonės vadovas.

Tiesa, šių pakeitimų sieti su pasikeitusiomis įmonės vertybėmis nevertėtų, jos jau daugiau nei penkiolika metų tokios pat – pagarba aplinkai ir visiems, su kuo tenka dirbti: bendradarbiams, klientams, tiekėjams, kaimynams. Visgi įmonės vadovas sako, kad dėmesio klientams niekada nebus per daug, todėl ir toliau bus stengiamasi dar labiau pagerinti bendradarbiavimo įgūdžius, išskirtinį dėmesį skiriant klienų poreikiams, jų įgyvendinimui laiku ir operatyviai. 

Sėkmės istorija

Nauji tikslai veda į priekį, tačiau ne mažiau svarbu, kokia įmonės istorija ženklino praėjusius metus. 2014-uosius „Vita Baltic International“ kolektyvas vadina plėtros, naujų paieškų ir strateginio apmąstymo metais. 

„Pardavimo augimas susijęs su reikalingomis investicijomis į žmones, įrenginius ir patalpas. Visa tai – geras galvosūkis. Daug rimtesnis galvosūkis, ką darysime po metų, trejų ar penkerių. Ir tai mes žinome, pristatėme „Vita Group“ savininkams ir eisime tuo keliu toliau, įtvirtindami „Vita Baltic International“ kolektyvo sėkmės istoriją“, – šypsosi V.Gunevičius.

Akivaizdu, kad „Vita Baltic International“ kolektyvas tikrai gali jaustis išskirtinis, – jie savo srities profesionalai.

Paklaustas, kas padeda būti lyderiais savo rinkoje, generalinis direktorius V.Gunevičius nedaugžodžiauja – specialistų komanda, produktų gama, serviso kokybė ir atsakomybė už tai, kas daroma visuose su tuo susijusiuose veiklos lygiuose. 

„Mes esame profesionalai, kurie vis atneša naujovių ir atvirai kviečia jomis naudotis savo klientus. Mes atviri dalytis viskuo dėl jūsų sėkmės. Jūsų sėkmė – mums didelis džiaugsmas ir naujos galimybės bendradarbiavimo ugdymui. Mūsų darbas veda į pasitikėjimo stiprinimą. Pasitikėjimo jėga stumia į progresą visose gyvenimo srityse“, – dėsto V.Gunevičius. 

Ne veltui įmonės vadovas sako, kad sėkmė myli ja tikinčius, – o „Vita Baltic International“ kolektyvas ja tiki, todėl net neabejoja, jog šie metai bus ne tik darbingi, bet ir sėkmingi. „Darysime, ką mokame geriausiai, tai rodysime ir apie tai kalbėsime visam pasauliui“, – pokalbį baigia didžiausios darbdavės Alytaus rajone vadovas V.Gunevičius. 

Grįžti

Mums svarbiausia tinkamas ir teisingas klientų aptarnavimas, todėl visada įsiklausome ir atsižvelgiame į klientų poreikius.

Grįžti
Uždaryti
Vita Baltic International - Aukštos kokybės putų poliuretano (porolono) gamyba - Jūsų išskirtiniams sumanymams ir produktams!
Video
Jurgiškiai, LT - 62181, Alytaus rajonas, Lietuva
Uždaryti

Mūsų įmonė aktyviai eksportuoja įvairius porolono ruošinius į užsienio šalis. Šiandien produkcija sėkmingai eksportuojama net į 24 šalis.

Uždaryti